ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასებების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით,ვისწავლე მოსწავლის შეფასების ხუთი სტრატეგია,ვ-მ-ვ ინსტრუმენტის ჩაგდება.მუშაობა პოვერპოინტში.
ზოგადი შეკითხა აქციე წამახალისებელ შეკითხვად ,რათა მოიცვას სხვადასხვა ს აგნები.
თემატური შეკითხვა ზუსტადაა გაწერილი რუბრიკის მიხედვით. შინაარსობრივი შეკითხვა; ყურადღება გაამახვილე ძირითად ცნებებზე. თემა მოიცავს სხვადასხვა საგანს. თემატური შეკითხვა;წამახალისებელი შეკითხვაა ,რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთისაგნის თემას აერთიანებს. შინარსობრივი შეკითხვა; ყურადღება გამახვილებყლია ძირითად ცნებებზე. განვსაზღვრე ისეთი მიზანი,რომელიც 21-ე საუკუნის უნარ-ძვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ -ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.
ზოგადი შეკითხა აქციე წამახალისებელ შეკითხვად ,რათა მოიცვას სხვადასხვა ს აგნები.
ReplyDeleteთემატური შეკითხვა ზუსტადაა გაწერილი რუბრიკის მიხედვით.
შინაარსობრივი შეკითხვა; ყურადღება გაამახვილე ძირითად ცნებებზე.
თემა მოიცავს სხვადასხვა საგანს.
თემატური შეკითხვა;წამახალისებელი შეკითხვაა ,რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთისაგნის თემას აერთიანებს.
შინარსობრივი შეკითხვა; ყურადღება გამახვილებყლია ძირითად ცნებებზე.
განვსაზღვრე ისეთი მიზანი,რომელიც 21-ე საუკუნის უნარ-ძვევებს და აზროვნების ზედა დონისთვის დამახასიათებელ უნარ -ჩვევებს აერთიანებს სასწავლო თემატიკასთან.